Wednesday, September 28, 2016

Pic Of The Day: White Oklahoma Cop Uses Body To Shield Black Man From Raging Pit Bulls…



24 comments:

Anonymous said...

Dogs know better.

Anonymous said...

Those dogs probably belong to the darkie and have had enough.

stash the polski guy said...

WTF! did the dog disarm the cop?

Anonymous said...

Throw the nigger to his dogs.

Anonymous said...

lmfao at that little baton, should have blasted those 2 dogs like a real cop, not cowering in fear on top of the car, even the nigger is thinking why dont he just shot the fucking dogs..lol

Col. Sharecropper said...

Shoot the fucking dogs, then shoot the dog on the hood of the car.

Anonymous said...

Should have taken coffe and donut break instead

Anonymous said...

The colored man thanked him by stealing his wallet.

Anonymous said...

The colored man just sat there to make a call on his sail foam. I don't think he realizes what is going on with the dogs and cop.

Anonymous said...

Dogs wanted to chew the cop to get the taste of nigger out of their mouth.

Anonymous said...

10:06 AM
You win the internets today.

KMA1999 said...

Same shit happened to me years ago in 024 only two little kids were involved. I got both of them on the hood of the squad car and then shot the fuck out of those to Pit Bulls. Numerous dog loving liberals beefed about the shooting. Fuck them.

Stella said...

I admire the balls on that pup.

Anonymous said...

Pussy police.......

Anonymous said...

A Remington 870 with 2 3/4" OO works wonders on predators at close range......

Anonymous said...

Cop should have used that club on the nigger who owns the damn dogs instead

Anonymous said...

Should have tossed the dogs a few Gator Bites.

Anonymous said...

I would have laughed my ass off if that choad fell of the car and got mauled......

Anonymous said...

Like that faggoty little baton is going to do anything except make the cop look like a silly S&M freak.

Donald Trump will bring back the nightstick.

Anonymous said...

Yeah, and then you shot the chimp that ate that lady's face off in Connecticut, and then a big pink unicorn dropped down from the sky and gave you a blow job, and then Elvis and Bigfoot drove up in a UFO and flew you to Uranus.

Anonymous said...

Officer Retardo.Id resign in embarrassment if that were me in the photo. Was he trying to remember his use of force model and wasn't sure if dogs were active resistors or assailants? I've clipped 2 dogs over the last 10 years in my neighborhood that were loose as well as wounding another that ran off with a 9mm slug in its side. Fuck dogs and they're owners.

Anonymous said...

Officer Friendly has carefully worked himself into position but Joe is not responding.

Mr. SouthSide said...

Tazing a pit bull is hilarious. One ran under a bed and wouldn't come out.

Anonymous said...

I thought cops were too paranoid to own wallets.